Eerste periode stage zit er op - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dimitri Pelser - WaarBenJij.nu Eerste periode stage zit er op - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dimitri Pelser - WaarBenJij.nu

Eerste periode stage zit er op

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dimitri

03 Mei 2005 | Suriname, Paramaribo

Hoi hoi,

Nou de eerste periode van mijn stage zit er al weer op. Vijf weken, echt super snel gegaan. De beoordeling vandaag gehad en ze vonden het allemaal goed wat ik had gedaan, dus dat is leuk om te horen. Ik moet zeggen dat ik het aan de ene kant wel weer jammer vind dat ik al weer van de afdeling af moet. je bent nu toch wel bekent met iedereen en hoe het allemaal werkt op de afdeling. Ik heb afgelopen week op de behandelkamer gestaan en dan merk je dat je wel meer verantwoordelijkheid krijgt voor de patienten. Het werk werd er daardoor ook gelijk een stuk leuker op. Maar ik heb nu toch ook wel weer een leuk vooruitzicht voor aankomende twee weken. Ik ga dan naar Stoelmanseiland mee met de Medische zending, dus daar heb ik wel veel zin in. Ben wel benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen daar. maar dat krijgen jullie dan allemaal wel te horen.

Afgelopen vrijdag ook wezen stappen. Was wel raar om mee te maken. Je komt de discotheek binnen en je waant je weer in een keer in Nederland. Je ziet dan echt veel Nederlanders om je heen. Opzich ook wel weer leuk, want je doet dan gelijk wel weer een hoop contacten op. Nou dat was het wel weer even. Hoop dat alles goed gaat met jullie.

Liefs Dimitri

  • 03 Mei 2005 - 20:01

    Tommy:

    Goooeienavond vanuit Nijkerk!! Jongen maak er wat van nog daar hè, voor je het weet waan je je écht weer volledig in Nederland en ook jij zal straks zeggen hoe snel het wel niet voorbij is gegaan! Enjoy, Tommy

  • 04 Mei 2005 - 07:22

    Little Brother!:

    He kleine,

    hoe was het afspraakje van afgelopen weekend? Leuk om te horen dat je steeds meer je draai weet te vinden. Als je nu al een positieve beoordeling hebt gekregen, vraag ik me af met hoeveel je ze hebt omgekocht.

    Enjoy your little trip in the outlands.

    Tot snel!

    PS(1) hoe zit het met de kindertjes?!
    PS(2) ik vond je suggestie een goed idee!

  • 04 Mei 2005 - 15:17

    Wieteke:

    He Dimitri,

    Blij dat het goed gaat met je, ik ben benieuwd hoe je nieuwe stage avontuur zal gaan. Leuke foto's ook, mooie natuur! Veel succes!

    Groetjes uit Rotterdam!

  • 04 Mei 2005 - 16:28

    Ellen:

    Hoi lieve zoon,
    Leuk om je nieuwe verhaaltje te lezen en dat je bent wezen stappen. Ben je Judith nog steeds niet tegen gekomen? Wie weet als je in de binnenlanden zit.Morgen gaan we naar tante Mies, en we nemen Floris mee.Groot nieuws, Ruud en Damar gaan trouwen op 13aug. ze gaan dat doen in Venetie en wij zijn ook uitgenodigd. Alles is all inclusive. Mijn mond viel vanmiddag open,hopelijk kunnen we gaan. Wat spannend voor je dat je maandag al vertrekt naar de binnenlanden, ik neem aan dat Antoon mee gaat, waarschijnlijk hebben we dan 14 dagen geen contact, maar Rose zal ons wel blijven inlichten.
    Ingrid en Margo vertrekken ook alweer op 10mei, de tijd gaat snel. Fijn dat je een goede beoordeling hebt gehad, maar ik had ook niet anders verwacht met jouw instelling. Nu lieve schat tot aan de tel. as. week-end en veel succes.
    Liefs, je moesje.

  • 04 Mei 2005 - 16:33

    Dommel:

    Had je een afspraakje? Met wie, ga je binnenkort trouwen en krijgen we schoonfamilie?
    Leuk om weer eens wat te horen!! Duim ff voor PSV voor vanavond! Misschien gaat het ze lukken. Zou leuk zijn tegen Liverpool, die hebben namelijk van Chelsea gewonnen. was niet spannend. Was er een mooie disco, gezellig en groot en zo? Leuke mensen. Ik ga vanavond met Maarten wat drinken en dan spreek ik je later wel weer, de mzzls.
    PS met Bertje gaat ook alles goed!

  • 06 Mei 2005 - 06:29

    Gonny En Jos:

    Hoi Dimi,

    Leuk om zo'n uitgebreid bericht te krijgen uit Suriname. Je hebt het goed naar je zin, dat blijkt wel uit de berichten. Nu op avontuur naar Stoelmanseiland; fantastisch. Geniet van de tijd in Suriname, want dit is wel heel bijzonder zo'n stage. Doe je weer veel groeten aan Roos en Antoon en goede reis de komende 14 dagen. Daarna horen we je wel weer.
    lieve groet Gonny en Jos

  • 06 Mei 2005 - 22:48

    Judith Serrarens:

    he dimitri,
    warschijnlijk zijn we elkaar misgelopen, want ik loop ook stage in het DH. Kom je er nog, of ga je nu alleen nog maar het binnenland in. Mocht je zin hebben om nog een keer wat te drinken, bel me dan maar: 8679528.
    Je had jouw nummer gegeven, maar dat ben ik kwijt, sorry!!!!
    liefs Judith (broertje van Koen)

  • 07 Mei 2005 - 10:09

    Sarah:

    Heej Dim!! Zo te lezen vermaak je je prima in Suriname! Mooi zo! :) Hier gaat ook alles goed, al mag het weer wel wat meer meewerken.. :S Heel veel plezier nog op je stage en geniet ervan!!! (Wel aan je leerdoelen denken hè! ;P) Liefs, Saar!

  • 09 Mei 2005 - 07:18

    Ellen:

    Nog even snel een berichtje van mij. Erg leuk dat je gisteren belde, fijn om je stem te horen. Voor de aankomende 2weken, heel veel toi toi en succes.
    Liefs.

  • 14 Mei 2005 - 10:20

    Nathalie En Egon:

    Klinkt allemaal goed Dimitri!!! Wij zijn inderdaad ook benieuwd wat je op je zending allemaal mee gaat maken!
    Wij gaan trouwens vanavond naar de musical van de Lion King. Wordt vast ook heel mooi!
    De foto's die je gestuurd hebt zijn ook gaaf zeg!

    Heel veel groetjes Egon en Nathalie

  • 14 Mei 2005 - 11:00

    Dommel:

    Ha Sjakie!! Nog ff een berichtje vanuit Nederland, want straks moet je ff een week wachten, sta op het punt om te vertrekken naar ROME!!!! Superzin, doe het rustig aan, maar da kan daar nie moeilijk zijn en tot snel!!!
    Dag grote jongen!!

  • 17 Mei 2005 - 11:33

    Marlies En Paul:

    Hoi Dimitri,
    wat maakt internet de wereld opeens een stuk toegankelijker; geen dure postzegels en telefoontjes, maar toch dmv. verslag en foto's op de hoogte blijven van je wel en wee.
    Het is leuk te horen hoe je stage is verlopen en wat je daar allemaal meemaakt.
    ook de foto's maken het allemaal wat levendiger en dichterbij.
    Hier gaat alles prima. Alexander krijgt over een kleine maand zijn woning en Roderick volgt een cursus in Antwerpen.
    We wensen je succes met je werk en veel plezier,ook met je werk, maar vooral met de vrije tijd tussendoor.
    Je vader en moeder komen volgende week een dagje hier; we verheugen ons erop.
    Hele hartelijke groetjes!

  • 20 Mei 2005 - 08:24

    Ellen:

    Hoi lieve zoon,
    Welkom thuis van je zendelingen=missie. We zijn heel benieuwd hoe je het gehad hebt. We bellen zondag.
    liefs, moesje.

  • 21 Mei 2005 - 09:50

    Pa:

    Welkom thuis weer onder de vleugels van je tante. Heb je het zwaar gehad? Enfin, dat horen we zondag wel aan de telefoon. Ik hoop in ieder geval dat je een goede en leerzame tijd hebt gehad. En je weet... wie veel reist kan veel verhalen! De verhalen zullen dan nog wel komen. Vanavond komen Til en Jur en dan gaan we in de stad een hapje eten. Je hoort verder wel.
    Tot zondag aan de telefoon. Hou je haaks!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Dimitri
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 10935

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: