Back in town - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dimitri Pelser - WaarBenJij.nu Back in town - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dimitri Pelser - WaarBenJij.nu

Back in town

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dimitri

05 Juli 2005 | Suriname, Paramaribo

Hoi hoi,

Tja zit je dan weer in Nederland. Gisteren teruggekomen van 3,5 super maanden in Suriname. Uiteindelijk de stage met zeer veel tevredenheid van iedereen kunnen afsluiten. Van iedereen leuke reacties gekregen en ze wilden mij eigenlijk daar houden, dus hebben ze mij maar een baan aangeboden. Ga ik maar eens over nadenken. De tijd is echt super snel gegaan en ik heb het idee gehad dat ik er maar een weekje heb gezeten. Maar ik ben nu ook wel weer blij lekker thuis te zijn en moet zeggen dat het wennen wel erg snel gaat. In ieder geval heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties en tot snel maar weer.

Liefs Dimitri

  • 05 Juli 2005 - 19:25

    Pa:

    'n Complete verrassing dat je zomaar voor onze neus stond. Ik ben er af en toe nog kapot van. We hadden er totaal niet opgerekend. Je had ons behoorlijk te pakken. Maar ja, we hadden het verdiend na het verrassingsfeestje voordat je weg ging. Ik zie je straks wel weer.

  • 07 Juli 2005 - 16:01

    Gabri En Roos:

    Hallo!

    Fijn om te horen dat jij het zo super hebt gehad. Wij zijn nu met onze rondreis begonnen en dat is ook echt heerlijk!
    We kletsen snel weer bij als we in Nederland zijn!

    liefs

  • 08 Juli 2005 - 12:44

    Corine:

    He dimitrie, leuk om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad! En dan ook nog een baan aangeboden gekregen, super? Ga je dat serieus overwegen?
    Fijne vakantie in het regenachtige Nederland! groetjes

  • 09 Juli 2005 - 12:04

    G33RT3:

    Ej Dim! Wat gaaf dat ze je echt een baan aangeboden hebben enzo! Goed teken... Wij hebben onze stage inmiddels ook afgesloten en hebben een paar dagen geleden Jaap en Martje opgehaald in Kampala. Nu dus nog ff lekker reizen en dan kletsen we in augustus snel weer bij. Ben benieuwd naar al je verhalen enzo.. Tot 5 augustus!! Liefs Geerte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Dimitri
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1092
Totaal aantal bezoekers 10927

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: